" Couples that work out together stay together."

Ett försök till ett benpass

Kategori: Ellen

Efter att ha haft en riktigt slapp mysdag var det dags för mig och Anton att resa oss från soffan och dra till gymmet. Knäböjen gick inte alls bra för mig idag... Hade ingen som helst balans, kände mig yr, och var dum och åt alldeles för mycket innan gymmet. Det misstaget gör jag inte om ;) De raka marklyften gick iallafall bra! Innan brukade jag köra på 35 och testa 40 i något set, men nu kunde jag köra på 45 och det kändes riktigt bra! Är så feg när det gäller att lägga på vikt i alla övningar, är så rädd för att tekniken ska svika och att jag då ska skada mig... Men för att komma framåt måste man våga, även om det innebär små steg i taget! Bjuder på en bild som jag och Emely skrattade rätt rejält åt... Vet inte om det är vinkeln Emely tog bilden i eller om jag verkligen har sånna där kycklingben! Hoppas iallafall på det förstnämnda. Och även om sanningen innebär det sistnämnda måste jag ändå säga att du inte är en sån pärla på att ta kort frugan... Puss puss och förlåt!! 
/ Ellen
Kommentera inlägget här: