" Couples that work out together stay together."

Magträning och träningsvärk från helvetet

Kategori: Emely

Eftersom jag och frugan körde ett rätt hårt ryggpass igår förstod jag att jag skulle få träningsvärk, men såhär mycket, och i HELA ryggen?!? För en gångs skull känns det riktigt skönt med träningsvärk, och jag är fortfarande chockad över mitt nya ''pb'' i mark, och otroligt stolt över frugan som också gjorde pb (trots att jag vet att hon egentligen klarar mer). Trots träningsvärken blev det ett skönt förmiddagspass med min kära fru idag, som förövrigt också fyller 18år idag! Vi började med lite cardio, jag på crosstrainern och hon på löpbandet, sen fick det bli mage, så nu är magmusklerna heeelt slut. 
Skönt träningspass och ett extra grattis till min fina fru!
/Emely
Kommentera inlägget här: