" Couples that work out together stay together."

vilodag? vilken muskel tränar man då?

Kategori: Emely

 
 
Igår va en sån dag jag hade bestämt mig för att inte dra till gymmet och ta en längre pw istället, men gjorde jag det? -neeej, det blev en riktigt slappdag istället. På ett sätt va väl det bra då jag kom på att jag bara hade haft en vilodag den veckan, och även fast man inte alltid vill så måste man ibland låta kroppen vila och återhämta sig. Idag kom jag till gymmet utan den blekaste om vad jag skulle göra så jag körde lite "grundläggande" styrka, bl.a olika bålövningar, kettlebell swings och olika sorters armhävningar. Efter det körde jag lite lätta frivändningar med stöt(försöker lära mig tekniken ordentligt) sen avslutade jag med en halvtimme på crosstrainern. Blev ett konstigt blandat gympass men skönt va det, och trött blev jag!
/Emely
Kommentera inlägget här: