" Couples that work out together stay together."

Sorry frugis

Kategori: Ellen

Vill börja med att be om ursäkt till min fina fru för att jag inte har skött min plikt och bloggat! Hade ett bra lov men blev tyvärr mindre träning än vanligt (mådde dåligt en dag och var i Stockholm i helgen). Blev något konstigt blandpass i måndags, mådde dåligt i tisdags, ett snabbt bicepspass i onsdags, ett kondition/benpass i torsdags och ett ryggpass i fredags där jag iallafall klarade 5 x 70 i mark. Lördag till söndag var jag i Stockholm på Avicii (18-årspresent från pappa) och sedan dess har jag varit sjuk. Har alltså inte tränat sen i fredags och jag håller verkligen på att bli galen! Har ingen som helst energi, men ändå ett superstort sug efter att träna... Jobbigt! När jag fyllde år fick jag ett presentkort som jag bestämde mig för att utnyttja förra veckan. Fick med mig två riktigt sköna tights och två svarta t-shirtar. Inte illa!
Ber om ursäkt för kvallen på bilderna, vet inte när jag rörde systemkameran sist...
 
/Ellen
Kommentera inlägget här: