" Couples that work out together stay together."

träningsvärk, gymhyfs & legday

Kategori: Emely

Okej, tar allt i ordningen jag skrev rubriken!
Igår blev det ett jätteskönt axel- och bicepspass med min kära fru. Får alltid sån sjuuk kontakt i mina biceps och ett jävla pump men aldrig nån träningsvärk, och tro det eller ej, men jag saknar det faktist! Idag Kände jag iaf liiiiite, sådär så man inte helt orkar sträcka ut armen, tillräckligt mycket för att jag inte skulle orkar köra utfall med hantlar i händerna idag. 
 
Och så vad det ju det här med gymhyfs... Jag vet, alla (inklusive jag) har gjort nåt idiotisk på gymmet men ärligt, kan inte folk tänka sig för lite? Ikväll, mitt i mitt ett set stillastående utfall, med hörlurar i öronen och stång på axlar kommer en kvinna fram till mig och börjar prata med mig och pekar på några vikter på golvet. Eftersom jag hade hörlurar i hörde jag inte nåt och antog att hon förstod det och kunde vänta.... men nej, självklart fortsätter hon prata.... fick avbryta mitt i setet eftersom jag va tvungen att ta ner stången för att ta ut hörlurarna... Okej, kanske låter bitter nu, men kan inte folk bara vänta liiiiiite, och inte störa folk mitt i övningar?
 
Nog med bitterhet, idag va det ben (och lite triceps) men tänkte skriva ner vad jag körde, tänkte att det kanske kan intresse någon iaf! Ben är faktist min favoritdag efter rygg, förstår inte varför alla ska hata på bendag?!?! Har inte tränat ben på ett tag nu, så får nog räkna med en del träningsvärk..
 
KNÄBÖJ, (breda & djupa)
1*10 endast stång(20kg)
1*10 40kg
5*10 50kg
 
LEG EXTENSION (framsida lår-maskin)
3*10 30kg
 
BENPRESS (ett ben i taget)
3*10/ben 40kg
 
STILLASTÅENDE UTFALL MED STÅNG
2*10/ben 20kg
 
BULGARISKA UTFALL I SMITH
2*8/ben 25kg
 
STÅENDE VADER I SMITH
1*12 20kg
3*15 40kg
 
RAKA MARKLYFT
3*10 40kg



 / Emely
Kommentera inlägget här: